μούσα ο έρωτας, έρωτας η μούσα

πηγή εικόνας:http://3.bp.blogspot.com

μούσα ο έρωτας, έρωτας η μούσα

στο πρόσωπο, στα λόγια της να κρύψει την καρδιά της;
πώς να την πω ενάρετη; είναι χαριτωμένη!
ανησυχία ασύγκριτη, το είναι μου ταράζει…
την θέλω αποκλειστικά κρυμμένη στην καρδιά μου.
λουλούδια από το φόρεμα να μπίξω στα βαθιά της
να ευωδιάζει όλη η γη μέλι απ΄ τ΄ άρωμά της
χαλάλι η ξαγρύπνηση, στ΄ ονειροπώλημά της
στη μαγεμένη της ματιά έγινα καλλιτέχνης
η τέλειά της ομορφιά λυκόφως γηρατειών μου
για να ωφελήσω εγωιστικά την μια αγαπημένη;
για να ωφελήσω το λαό με δίψα που προσμαίνει.
δεν είμαι Εγώ εγωιστής. Γνώσης Ερωτευμένος!

Έρως σταδίου τελικού, μη χειρουργήσιμος.

οδυσσέας ζερβός

 

Σχολιάστε

