από μακριά

http://flix.gr/news/thessaloniki-film-festival-2015-from-afar.html Βραβευμένο με το Χρυσό Λέοντα, το «Απο Μακριά» του Λορένσο Βίγας

~

Για το πρόγραμμα προβολών του film festival of Thessaloniki 2016 πατήστε εδώ

~

από μακριά

από μακριά
να μη σε βλάψω
να μη σ΄αγγίξω και χαθείς
όπως χάθηκα για πάντα
σε χαραμάδα σκοτεινή
μια ανάμνηση έχω τέρας
μαζί μου μη πολυδεθείς

*

από μακριά
μόνο θα βλέπω
καμία άλλη επαφή
το σπίτι μνήμης δεν αλλάζω
θυρίδα με κειμήλια καρδιάς
μέλλον δεν έχω ονειρευτεί

*
από μακριά
μη μου χαλάσεις
την ευυπόληπτη ζωή
κι αν με αγγίξεις
θα φωνάξω
τον αστυνόμο της ψυχής
κίνδυνο έχεις
αν μπλεχτείς

από μακριά
το παρελθόν
μη μου το παίρνεις
έχω γεράσει μέσα εκεί
δεν το σκαλίζω
έχω σ΄αυτό μέσα χωθεί
στην ανωμαλία της ζωής

*
από Αγάπη
από καλοσύνη
από μακριά
μόνο κοιτώ…

οδυσσέας ζερβός

Σχολιάστε

