σβούρα

πηγή εικόνας: http://www.otherside.gr/wp-content/uploads/2012/10/megalytera-mystiria-hollywood-exigountai.jpg

σβούρα

δέθηκα στις αρετές σου και γυρνάω
σαν σβούρα πάω όπου εσύ με πας
δεν με πειράζει, μια και σε αγαπάω.
κι αν σταματήσει η σβούρα, πω πω μπελάς!

στο θάνατο ή στον έρωτα να ελπίζω
με σένα έχω τόσο μπερδευτεί.
έπαψα πια την ζωή μου να ορίζω,
δεμένος πάνω σου μοιάζω με χορευτή.

όσοι με ήξεραν θα με ξεχάσουνε
νομίζω. τίποτα δεν με θυμίζει πια.
παίζω, γελάω, χορεύω με κοιτάνε,
μια ύπαρξη γεμάτη με ομορφιά.

δεν ξεχωρίζω εμένα από Εμένα
είμαι η σβούρα κι η τροχιά της όλα Ένα.

οδυσσέας ζερβός

1 Comment

  1. Παράθεμα: σβούρα – worldtraveller70

Σχολιάστε

