στο Ένα

πηγή:https://odysseaszervos.files.wordpress.com/2017/04/433c4-ak3.jpg

στο Ένα

υπόσχεση που έχω αθετήσει
δεν ήξερα ποιος ήμουν απλώς.
πώς σε άλλη καρδιά να θέλω θέση;
υπό σχέση δεν ήμουν συνεπώς.

Τώρα γνώρισα καλά εμένα,
το μίτο βαθιά έχω καρφώσει,
στην άλλη άκρη του επιλέγω εσένα,
πρόθυμη καρδιά για γνώση.

μαζί να ψάχνουμε για φως.
ο λαβύρινθος είναι μεγάλος,
χωρίς συμβίωση συντροφικός.

Όταν η κλωστή σε φέρει σε μένα,
αυτογνωσίες αγκαλιάζονται στο Ένα.
οδυσσέας ζερβός

Κράτα το

Σχολιάστε

